poniedziałek, 8 czerwca 2015

"PAN WHICHER W WARSZAWIE" I "OPOWIEŚCI PRASKIE" W RADIO PRAGA

Zaproszono mnie do radia!



We wtorek, 9 czerwca o godzinie 18:00 będę wraz z małżonkiem gościem Radia Praga. Zaproszono nas do audycji „Praska Ferajna”. Audycja poświęcona będzie warszawskim książkom "Pan Whicher w Warszawie" i "Opowieści praskie". Gospodarzem programu będzie Karol Bulski.

Aby posłuchać Radia Praga kliknij tutaj. (Klikamy link "Słuchaj Radia Praga", w górnym, prawym rogu). Zapraszam!

20 komentarzy:

  1. Co tu tak pusto? I głucho? Dawać mi tu jakąś recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam z przyjemnością "Pana Whichera...", ale nie znam jeszcze "Opowieści praskich". Zawsze mam zaległości!
    akysz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś miała problem ze zdobyciem "Praskich" daj znać.

      Usuń
  3. Zamówiłam. Niechże Autorzy piszą i zarabiają. Autograf może wydębię przy innej okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorzy piszą :) Z zarabianiem różnie bywa, ale ziarnko do ziarnka...
      Autografem służymy przy najbliższym spotkaniu. Zawsze mamy przy sobie długopis na wypadek nagłego ataku rozszalałych fanów :)

      Usuń
  4. Trafiona, zatopiona. "Opowieści praskie" cudne są. Hough.
    Rozważam zakup większej ilości w celu rozdawania znajomym. Do grudnia i Mikołaja raczej nie doczekam. Zacznę w kwietniu?
    Profesorę pokochałam natychmiast, za ...całokształt. Chociaż to pćmy łagodne przypieczętowały uczucie.
    "Opowieści..." sprzedają się jak ciepłe bułki, mam nadzieję.
    Czegóż tu Autor nie wymieszał? Ingrediencje wysokie i niskie, a smakują wspaniale!
    Nieoczekiwanie dla osobistego małża - buszuję w biblioteczce, bo mi się Grabiński ulubiony zapodział,a Tyrmanda "Zły" - rozsypał.

    Gratulacje dla Autora. Spóźnione, lecz szczere!
    akysz

    OdpowiedzUsuń
  5. Minęło kilka dni i wcale mnie nie puścił entuzjazm. Gorzej, bo tęsknię za ciągiem dalszym, co jednak grozi wyludnieniem dzielnicy ze względu na marny los bohaterów.
    akysz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może ciąg dalszy nastąpi. Autor ma pomysły :)

      Usuń
  6. Profesora wylądowała w szpitalu. Tak mam zakarbowane dla własnej pociechy. Najwyżej mnie Autor obsobaczy, bo dawno rzecz rozpisał. Kilka młodych wiedźm też by się przydało, mimo naoczności pojęcia ginącego gatunku. Z drugiej strony - moda na przedchrześcijańskie gusła to już jakaś nisza. Może i nie mała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło mi, że szanownej akysz spodobały się "Praskie opowieści". Jest jeszcze jedno opowiadanie z tego cyklu: "Cmentarz na Pradze", ukazało się w piątym numerze "Opowieści niesamowitych"
    pozdrawiam
    T.B.

    OdpowiedzUsuń
  8. eeee... troszkę ŻEM się spłoszyła wywołaniem Autora..., no.

    Dziękuję za dobrą i złą informację. Jest jeszcze jedno opowiadanie - świetnie!
    Tylko jedno????
    Znajdę.

    Z punktu widzenia czytelnika Autor, również Pan Tomasz Bochiński, jest tworem mitycznym. Mimo zdjęcia na okładce i nawet jakichś dat z życia.
    To znaczy takiego czytelnika, który - choć wielbi - nie lata na na wieczorki autorskie (a potem latami żałuje).

    OdpowiedzUsuń
  9. Nureczko. Nie znajdę. Maszże jakiś zapas lub wersję elektroniczną? Odpłatnie, rzecz jasna.
    Głównie Edgar Allan Poe wyświetla się dostojnie, ale ten stoi na półce, jeśli nie tu, to w panieńskiej biblioteczce. Dobrze ocenianego tomu V "Opowieści niesamowitych" - ni hu hu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że coś się da zrobić. Poszukam i dam znać.

      Usuń
  10. Czy szanowna Para Pisarska żyje aby po Światowym Dniu Książki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Cztery lata później sama się dziwię ówczesnej beztrosce - wpadłam prywatnie w służbowy, całkiem Dukajowy sak (niegrawitacyjny modelunek czasoprzestrzeni). Przyspieszona i wyżęta - widzę, że wcale nie jest lepiej poza tym sakiem. Życzę zdrowia.
    Zaległości mam więcej, niż zdążę nadrobić! Nowa książka Nureczki.
    Chociaż - dla odmiany - załapałam się na świetne, wg Autora - przeleżane, opowiadanie w NF.
    akysz

    OdpowiedzUsuń

Statystyki, katalog stron www, dobre i ciekawe strony internetowe